Pagina's

woensdag 3 augustus 2011

Dagje Zandvoort 02/08/11

Typisch Nederlands: het weerbericht voorspeld een temperatuur die net boven de 25 graden uitstijgt en het hele land vlucht naar de kust. Zo ook ik gisteren, naar Zandvoort.


(Foto's genomen met mijn Blackberry)

Er gaat niets boven een heerlijke dagje op het strand, vind ik. Zon, zee, strand, ik word er helemaal gelukkig van. Lekker in het zand liggen, af en toe een briesje dat langs komt, het geluid van de branding en spelende kinderen. Ook een leuke bijzaak is dat je nog een gezond kleurtje krijgt ook. Laat die vitaminde D maar komen!
Met zus. Ik kijk gek tegen de zon in, haha :)



Lekker borrelen op het terras

Ik was met m'n moeder, zus, oma en oudtante. Super gezellig! Je kan altijd lachen met ze, haha :)
Ik heb me zelfs nog het water in gewaagd, maar dat was best fris moet ik toegeven. Maar ja, je bent een bikkel of je bent het niet hè.
Wat is jullie favoriete Nederlandse strand? Kijkduin, Scheveningen, Katwijk aan Zee? Let me know!
Love,

Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.