Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Galaxy nails / NOTD



Jaja, weer een nails of the day! En waarom: omdat ik er zo mijn best op heb gedaan, haha. Het heeft even wat tijd en moeite gekost, maar ze zijn nog best wel goed gelukt, mijn galaxy nails :)

Ik zag op dit Youtube-kanaal een filmpje over hoe je galaxy nails moet maken. En dit heb ik eens uitgeprobeert. Het is inderdaad niet zo moeilijk als het lijkt. Het enige waar je handig mee moet zijn is een sponsje.


Ik ben best wel tevreden. Het kan natuurlijk altijd beter, maar het resultaat mag er wezen. Ik heb een heleboel nagellak gebruikt en veel gemengt. De glitter topping maakt het af als een soort extra sterren.
De gebruikte nagellak:

Zoals je ziet niet weinig. Maar goed, met een beetje geduld kom je er wel!
Wat vinden jullie van het resultaat?
Love,

Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.