Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Terug van Centerparcs ☆ Shoplog

Ik ben tijdelijk terug, voor 1 avondje! Ik heb een paar hele leuke dagen in Centerparcs (Brabant) gehad met heerlijk weer. Maar ik kan maar één nacht in mijn eigen bedje slapen, want morgen vertrek ik voor 3 dagen naar Lowlands! Super vet natuurlijk, maar ik wilde eerst weer van me laten horen. In Eindhoven ben ik weer goed geslaagd in de H&M en ik wil graag mijn aankopen met jullie delen.






Het eerste is dit kleine tribal tasje. Ik heb het vooral voor Lowlands gekocht zodat ik daar m'n geld en telefoon enzo in kan doen en ik niet met een grote tas hoef te slepen. Ik vond het printje super leuk en het formaat heel handig. Hij kost €12,95.





Dan heb ik dit shirt nog gekocht. Ik vind hem echt super tof met het donker grijs, de afgeknipte mouwen en de toffe opdruk met de dromenvanger en de tekst. Ook vond ik hem helemaal festival-proof. Deze gaat zeker mee dit weekend! Wat ook nog eens heel fijn was: hij kost maar €4,95.




Tot slot nog dit gebreide oker-gele vestje. Heel leuk om een simpele outfit op te fleuren en perfect voor het komende seizoen. En ook deze was goedkoop, maar €9,95!

Ik denk dat ik al mijn aankopen mee naar Lowlands neem. Ik ga weer afscheid van jullie nemen want ik ga mijn tas nu inpakken. Voor mede-Lowlanders: heel veel plezier! En voor de mensen die niet gaan: ook jullie wens ik een heel fijn weekend, haha :)
Love,

Diana

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.