Pagina's

donderdag 22 september 2011

New in | Sacha Biker boots


Hey! Vandaag heb ik een grote aankoop gedaan waar ik al heel lang over zat te twijfelen: deze biker boots! Ik was er al ZO lang naar op zoek, de goede enkellaars voor mij. Ik wist meteen al dat ik 'stoere boots' wilde, dus daar ging ik dan ook naar op zoek. Maar overal waar ik kwam hadden ze maar niet wat ik zocht. Tot ik een tijdje terug bij de Sacha kwam en deze juweeltjes zag staan.

Ik pastte ze en ja hoor, ze waren perfect. Maar ja, de prijs iets minder... Ik moest ze jammer genoeg weer terug zetten en verder zoeken.
Maar na mijn verjaardag was ik opeens rijk! En toen ik nu mijn schoenenjacht weer voortzette schoten deze schoenen weer in mijn hoofd. Ik ging maar weer naar de Sacha om ze te passen. En ze waren nog steeds zo mooi, sjonge. Maar dit keer was ik het zat en ik dacht weet je wat, ik koop ze gewoon. Zo gezegd zo gedaan. Dus nu ben ik de trotse eigenaar van deze bikerboots.






Dit zijn ze dus. Ik ben er super blij mee! Sorry van de 2e foto trouwens, die is niet echt scherp. Het is echt leer en de binnenkant is gevoerd met (imitatie) schapenwol. Ze zitten heerlijk want de zool is heel stevig en de binnenkant heel zacht. Op de site staat dat je ze ook omgeklapt kunt dragen, dus dat je een stukje wol ziet, maar dat ga ik niet doen denk ik. Met de druk knopjes aan de zijkant kun je de voorste flap losmaken. Ik weet niet waarom je dat zou willen (misschien voor mensen die ze niet makkelijk aan krijgen ofzo?) maar goed, het is mogelijk. Hier nog een paar foto's waarbij ik ze aan heb.





Zoals ik dus al zei ben ik er echt heel erg blij mee en ga ik ze hoogst waarschijnlijk erg vaak dragen, haha. Vooral nu het weer wat kouder wordt zijn deze schoenen echt heerlijk. Nu ga ik er nog even lekker van genieten, en wens ik jullie een hele fijne avond. :)
Wat vinden jullie er van?
Love,

Diana

1 opmerking:

  1. Wat een stoere schoenen! En ook lekker warm met dat schapenwol erin, echt heel leuk!
    Over je reactie: Bij mij duurde het de eerste keer 1 week voordat de bestelling binnen was en de tweede keer twee weken. Ik heb er trouwens net een artikel over geschreven, mocht je geïnteresseerd zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.