Pagina's

zondag 18 september 2011

Waar is het feestje? (Hier is het feestje!)


Long time no see! Zoals jullie misschien nog wel weten was ik 12 september jarig. Gisteren heb ik een feestje gehouden met een aantal vrienden, en het was super gezellig! Aan gezien ik een tweelingzus heb vieren we het altijd samen, dus dubbel zo veel feest. We hadden samen lekkere hapjes en cocktails gemaakt. Ik heb echt super leuke cadeaus gekregen (daar zal ik nog een filmpje over maken) waar ik echt heel erg blij mee ben en ik vond het natuurlijk super dat iedereen er was! Ik heb een hele leuke avond gehad :) Hier zijn nog wat partypics.





              Barbie: partyanimal! 




Dit waren een paar foto's. De helft van de mensen staan er niet op, maar helaas. Zoals ik al zei heb ik het super naar mijn zin gehad, en volgend jaar zeker weer!
Hoe was jullie weekend?
Love,

Diana

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.