Pagina's

woensdag 9 november 2011

NOTD | Can you hear my Heartbeat?

Hey! Vandaag heb ik weer een nagelcreatie voor jullie :) Het is gebaseerd op een hartslag machine, maar dan met een beetje 'funky' twist. Neon kleuren zijn het sleutelwoord hier. Hieronder zien jullie het resultaat!




Gebruikte nagellak:


Dit was de eerste keer dat ik mijn striper nagellak gebruikt had, en ik moet zeggen dat ik het heel fijn vind werken! Ik heb de mijne bij de Voordeelhal gekocht, maar ook op Ebay e.d. zijn er ontzettend veel te koop voor weinig geld. Bijvoorbeeld bij deze link kun je 24 stripers voor $12,58 kopen (free shipping).
Oh trouwens, ik had gisteren mijn eerste 2 toetsen, geschiedenis en engels, en die gingen gelukkig goed! Vandaag heb ik nederlands, dus ik moet nu weer verder leren.

Hebben jullie nail art stripers? Zo ja, wat vind jij er van? Zo nee, zou je ze graag willen?
Love,

Diana

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht! Het is erg mooi geworden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke nagels, ik ga deze ook een keer proberen denk ik, echt super leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er echt mooi uit ! ik vind je blog echt mooi :). ik volg je hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw supergaaf.
    Zo'n nailart zie je niet vaak haha

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.