Pagina's

woensdag 2 november 2011

NOTD | Pretty little kitty

Hey! Een tijdje terug heb ik mijn dotting tools binnen gekregen, maar sindsdien had ik ze nog niet gebruikt. Nu vond ik het wel eens tijd om ze eens goed te proberen, met een ietwat gedetailleerd ontwerp. Zoals jullie misschien wel wisten ben ik dol op katten, vandaar dat ik nu schattige kattenkopjes op mijn nagels heb! Benieuwd naar het resultaat? Klik dan snel verder!






Ik ben opzich wel tevreden. Omdat het best veel gepriegel was is niet elke kat even goed gelukt, maar over het algemeen zijn ze wel oké. Het ziet er in ieder geval vrolijk uit! Deze nagellak heb ik gebruikt:


Oh en nog een kleine sidenote: Joyce houdt een giveaway namelijk een pakketje met allerlei Essence producten. Zeker even het kijken waard als je een Essence-fan bent (zoals ik)!
Ben jij al fan van de dotting tools? Ik wel in ieder geval, haha!
Love,

Diana

5 opmerkingen:

  1. Aawwww, wat lief! Het is echt mooi gelukt, dat lijkt mij echt veel gepriegel zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, hoe cute is dat!? Echt heel erg knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! Echt knap van je dat je dit kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig echt super leuk gedaan!
    Ik volg je volg je me terug?
    awonderfulldream.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute <3 En wat ontzettend knap gedaan :O ik doe het je niet na! X

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.