Pagina's

woensdag 7 december 2011

Google Friend Connect verdwijnt, volg me via Bloglovin' a.u.b!

                                     
Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel al gelezen/gehoord hebben gaat Google stoppen met GFC. Dit is natuurlijk super jammer want daarmee volg ik de meeste en wordt ik ook gevolgd. Om toch nog mijn blog te kunnen lezen vraag ik jullie daarom nu om mij te volgen via Bloglovin'. Het is heel makkelijk, je hoeft alleen maar op het icoontje in de zijbalk te klikken. Als ik jou ook moet volgen laat dan vooral even een berichtje achter!

Hopelijk levert het niet al te veel problemen op. Ik weet ook niet precies wanneer het geschrapt zal worden, maar ik verwacht binnenkort. Jullie volgers zijn me heel kostbaar, ik verlies jullie niet graag, haha :)

Balen jullie er ook zo van?
Love,

Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.