Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

NOTD | Catrice - Birdy Reloaded! (Chanel - Mimosa dupe)

Hoi allemaal! Een tijdje terug beloofde ik jullie een artikel over mijn twee nieuwe Catrice nagellakjes, beide een dupe van de Chanel lakjes Péridot en Mimosa. Ik had wel foto's gemaakt van Genius in the Bottle (Péridot), maar mijn nagels waren toen in zo'n slechte staat dat ik ze niet gepost heb. De volgende keer dat ik die weer op doe zal ik daar nieuwe foto's van maken en online zetten. Maar gisteren heb ik Birdy Reloaded! (Mimosa) op gedaan en hier van heb ik dan eindelijk een artikel :)
Ik ben helemaal gek op het kleurtje. Het is zo zomers, zo vrolijk. Hij dekt na twee laagjes en is totaal niet streperig, zoals we gewend zijn van Catrice. Ik vind geel echt een hele leuke nagellak kleur, en ik zal deze waarschijnlijk nog erg vaak gaan dragen met het mooie weer.





Deze foto's zijn jammer genoeg ook niet geweldig, maar ik heb nou eenmaal best wel lelijke nagelriemen.. Helaas. Oh en ik heb een papercut op mijn ringvinger, mocht je je afvragen wat dat sneetje is haha.

Vinden jullie gele nagellak ook zo leuk? Of is het niet echt iets voor jou?
Love,

Diana

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.