Pagina's

woensdag 27 juni 2012

New Layout

Goedenacht! Ik heb de hele middag en avond (tot nu, kwart voor één 's nachts) vloekend en wanhopig achter m'n laptop gezeten, want ik vond het weer eens tijd voor een nieuwe header. Helaas ben ik niet gezegend met een magisch computer inzicht dus het is elke keer weer een struggle voor me. Toch heb ik me er weer aan gewaagd, nogal masochistisch als je het mij vraagt, maar iemand zal  het toch moeten doen! Ik ben nog steeds uiterst amateuristisch, maar ik begin er heel langzaam meer logica in te zien. Toch weet ik niet wat ik erger vind, photoshop of wiskunde, want iedere keer dat ik dénk dat ik het begrijp blijkt het toch weer heel anders te zijn. Wat ook niet helpt is dat ik lichtelijk perfectionistisch ben, dus iedere keer dat ik net denk dat ik iets leuks gedaan heb verander ik toch weer van gedachte. Om een lang verhaal kort te maken ben ik uiteindelijk hiermee gekomen. Niet al te veel poespas, hopelijk ben ik er dan niet te snel op uit gekeken. Ik wilde het roze er in houden, omdat het een toegankelijke blog kleur is. Ook besloot ik mijn ondertitel weer te gebruiken, yaaay. Sorry als dit artikel no sense maakt maar ik ben een beetje moe en heb vierkante ogen. Daarom ga ik nu lekker slapen, wens jullie een fijne nachtrust, en tot morgen :)

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?
Love,

Diana

10 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.