Pagina's

zondag 2 december 2012

Filmpje | Tutorial: Tumblr inspired nail art

Hoi allemaal! Vandaag voor het eerst een nail art tutorial, eens een keer wat anders. Eerst wilde ik die nooit doen omdat ik van die lelijke nagelranden heb, maar toen jullie massaal op mijn Perfect Imperfections filmpje reageerde dat het helemaal niet op valt besloot ik me er toch maar eens aan te wagen. Het is geïnspireerd op de plaatjes die ik vaak op Tumblr voorbij zie komen (voor mijn Tumblr, zie de link in de balk hier rechts). Het ziet er ingewikkeld uit maar is heel makkelijk om zelf te maken!
Hopelijk hebben jullie wat aan dit filmpje! :) 






En zie hier de close-up foto:


Doen jullie graag aan nail art? En zouden jullie zulke tutorials vaker willen zien?
Love,

Diana

20 opmerkingen:

  1. oo dit is echt heel erg leuk geworden!
    ik moest echt lachen om dat witte lakje van je!
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! & ik zou het inderdaad wel vaker willen zien ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond je haar-tutorials op Youtube en zo kwam ik bij je blog, leuk! Ik volg je!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooi! Ik zou alle nagels zelf eerder hetzelfde laten, maar misschien is dat ook wel doordat ik niet zo'n fan ben van die yin & yang (schrijf je dat zo?:P), en juist de galaxy inspired nagels weer prachtig vind!
    Hele leuke video, ik zeg vaker doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zulke filmpjes! Het ziet er heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je filmpjes echt super leuk! Ook echt leuke nail-art! Je kan echt leuk jezelf zijn voor de camera, mijn voorkeur heeft dan ook niet de voice over.
    Ik ga je nail-art zo gelijk proberen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. trouwens, ben je of ga je nog op puberruil komen? IK HOOP HET ZO!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super leuk! I love galaxy! Zelf doe ik niet echt aan nail-art, ik ben er veel te ongeduldig voor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan, ik mag helaas geen nagellak ivm met mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind nail-art torturials heel erg leuk zeker vaker doen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je galaxy-nagels vooral eht heel gaaf geworden :D! Ik doe niet vaak nail-art, maar het ziet er wel super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heay! Suuuper mooi! Ik wou dat ik dat kon, het ziet er zo moeilijk uit...
    Ik heb er eigenlijk stiekem ook niet zo veel geduld voor. ;p
    Misschien kan je vaker haar looks doen? Of kleding? Misschien meer de basic dingen enzo. (gewoon een idee'tje hoor)
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi! Even een tip voor die plakkerige witte nagellak. Gooi er een paar druppeltjes aceton! Even schudden en werkt weer goed! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat oooontzettend mooi zeg, jammer dat ik hier niet zoveel geduld en geschikte nagels voor heb anders was ik meteen aan de slag gegaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heey
    ik heb een vraag je of je iets meer video's en artikelen wilt maken want je heb nu maar iets van een keer per week een artikel of een video!\

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke nailart. Je hebt een leuke blog ik volg je via bloglovin.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee, je nail-art filmpje is echt tof! Ik ga het zeker ook een keer uitproberen ;-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.