Pagina's

zondag 24 februari 2013

Barry M Textured Nail Effect

Zoals jullie gisteren in mijn shoplog konden zien heb ik bij Superdrug hele leuke Engelse beauty dingetjes gekocht, waaronder Barry M nagellak. Vandaag laat ik jullie 'Ridley Road' en 'Kingsland Road' zien, een mintgroen en licht roze kleur met het zogenaamde 'Textured Nail Effect'. Ik was ontzettend benieuwd wat het resultaat zou zijn, en ik moet zeggen dat ik het onwijs leuk vind! Zie hier het resultaat.


Op elke foto draag ik twee laagjes nagellak 
Hoe kun je deze potjes niet super cute vinden? Ik vind op de een of andere manier altijd de kleur zo leuk afsteken tegen die beige-bruine letters. Er zit 10 ml in, lekker veel dus. En het kwastje brengt fijn aan.

 Zoals je op de eerste foto ook al kon zien lijkt het zogenaamde Textured Nails Effect ontzettend veel op de Liquid Sand lakjes van Mariah Carey voor OPI. Het voelt ook een beetje gek op je nagels, niet glad zoals normale nagellak, maar droog en bobbelig. Ik vind het effect heel leuk, het matteert de nagellak ook en voor mijn gevoel laat het de kleur nog meer 'poppen'. Over de kleur gesproken: WAUW! Ik ben dol op dit soort lichte maar toch felle kleurtjes, vooral in de zomer is dat echt super wanneer je een sunkissed huidje hebt.


Ook deze poederroze vind ik zo cute. Dit is zo'n kleur die echt altijd geschikt is. Overigens kun je naar mijn mening nooit genoeg roze nagellak hebben. Hij heet 'Kingsland Road' en dekt net zo goed als Ridley Road.


Dit zijn zeker aanraders! Ze lakken fijn en drogen snel. Daarnaast is het liquid sand idee gewoon heel grappig. En de kleurtjes uiteraard zijn te leuk om te laten liggen.
Barry M kun je in Nederland helaas niet in de winkel kopen (het wordt tijd dat dit eens gaat gebeuren).
De nagellak kun je hier bestellen (Nederlandse webshop).

Wat vinden jullie van het 'Textured Nail Effect'?
Love,

Diana

47 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi, en de kleurtjes zijn inderdaad echt super!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt super! Ik ga eens kijken in de webshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren vind ik super. Ik hou alleen niet van het liquide sand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe nagellakjes, echt lekkere frisse kleurtjes voor in de lente! De mintgroene is mijn favoriet, zo'n mooi kleurtje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze lijken op de foto als velvet nails, maar ik denk dat ze heel anders voelen!
    Wauw echt die groene! omg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt heel erg leuk! leuk effect en prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik vind dit effect erg gaaf! I want these!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zomerkleurtjes! En ik vind het effect ook erg leuk, het heeft wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Echt heel vet! Ik wilde al binnenkort wat bestellen van Berry M, jij hebt me die keuze weer makkelijker gemaakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt mooi! Ik ga meteen een bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw supermooie kleurtjes, en wat een leuk effect! Op Terschelling is een kleine drogisterij die Barry M make-up verkoopt, dus daar ga ik gauw weer eens kijken ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie kleurtjes! Ik vind het effect heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke lakjes, ik was hier echt benieuwd naar. Het effect vindt ik ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Het is echt prachtig! Is het zacht? Het ziet er zo zacht uit!
    Super leuk artikel!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk effect en super lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er leuk uit! Zou het zelf alleen niet zo snel dragen omdat ik er niet tegen kan als m'n nagels niet glad zijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw wat mooi!

    Trouwens ik ben een nieuwe lezer :P
    Gister was ik ziek en ik kwam via Beautygloss jouw blog tegen en ik heb ALLES in een keer gelezen haha. Zo leuk! Je doet het echt heel goed en je hebt een leuke persoonlijkheid. Ga zo door meid (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ze zijn zo cute! Door jou heb ik nu een bestelling geplaatst, ik kon niet kiezen en heb ze maar allebei besteld haha.

    Thanks for sharing :))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind ze niet zo xx
    Wel hele mooie foto's! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een super schattig effect <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super vette nagellak! ik was ook al lang naar zoiets op zoek,heb je nog tips voor kleuren die mooi passen bij die mintgroen? moeilijk te matchen! Groetjes,
    Anna van fashionwithcurls.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, ik vind ze er echt geweldig uit zien met mooie kleurtjes!
    Als ik nog een keer naar Londen ga, koop ik ze ook!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kleurtjes zeg! En het effect vind ik supergaaf :).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind de roze echt heel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kleurtjes en het geeft ook echt een geweldig effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat is Ridley Road prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. kun je een keer een filmpje doen over hoe je je nagels verzorgt? ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.