Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Vlog: D is for Furtjuh meeting

Afgelopen zaterdag was het zover: de allereerste D is for Furtjuh meeting! Omdat er veel mensen verhinderd waren en helaas niet konden komen, was er veel vraag naar een vlog van die dag. Ik heb wat stukjes van die dag vast gelegd en hopelijk hebben jullie er zo toch een beetje bij kunnen zijn. Wie weet dat er ooit weer zo'n meeting komt, maar dat zien we tegen die tijd dan wel weer. Het was in ieder geval een hele geslaagde middag :)

Love,

Diana

23 opmerkingen:

  1. Had hem al gezien op YouTube! Zag er gezellig uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk joh! Lijkt me ook best spannend om fans te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al gedeeltelijk gezien op YT. Echt een leuke video, zag er gezellig uit:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke dag hebben jullie er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er uit als een erg gezellig dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nunspeett, whoop whoop! Leuke video :) Vooral toffe outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit, leuk die Chubby Bunny Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk filmpje, zag er gezellig uit! hahah chubby bunny challenge! kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en; is al het eten weer mee naar huis gegaan? ;)
    leuk filmje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een leuke vlog! Zag er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie zijn echt grappig samen, en omg dat shirt dat je kreeg Diana wil ik ook. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wilde zoooo graag komen maar ik kon niet. Volgende keer maar weer<3
    Labellebeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave videos en blog heb je! Bij deze volg ik je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je een vlog hebt gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zag er heel leuk uit!
    Er staat al wel een opgemaakt filmpje op youtube maar niet op je site? Ben je dat vergeten? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig alleen een beetje ver vanaf hoorn...
    Volgende keer beter x Savannah

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.