Pagina's

zondag 22 september 2013

Vlog: Pixar tentoonstelling met Mylène

Hey allemaal! Afgelopen vrijdag had ik een leuk dagje op de planning staan en besloot weer eens een random vlogje te doen. Voor onze verjaardag hadden Mylène en ik tickets gekregen voor de Pixar tentoonstelling in Amsterdam Expo, echt ontzettend leuk! Ik denk dat ik elke Pixar film wel meerdere keren gezien heb en ik ben wel een echte 'fan' te noemen. Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad en als jij ook een (animatie)film-fanaat bent raad ik het zeker aan om ook eens een kijkje te nemen. In ieder geval kun je in de tussentijd mijn vlog bekijken! Veel kijk plezier :)

Klik hier als je de video niet kan bekijken

Wat is jouw favoriete Pixar film? 
Love,

Diana

17 opmerkingen:

  1. Haaa leuk, ik wil zelf nog heel graag naar de tentoonstelling! Brave is mijn absolute favoriet van de Pixar films :)

    X Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik bij de Pixar tentoonstelling was, mochten we met Mike en Sulley op de foto! :D

    Leuke vlog!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn favoriet is Monsters en co (en Monsters Universitu) btw :)

      X (dezelfde anoniem als hierboven

      Verwijderen
  3. Een tijd geleden ben ik er ook geweest. Ik vond vooral dat apparaat in die donkere kamer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wenkbrauwen zijn echt zó mooi! Ik wil ook naar die tentoonstelling, lijkt me ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tentoonstelling ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me erg leuk, die tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk! Maar waar heb je dat strikje wat in je haren zat gehaald? Die is zoo mega leuk!! : )
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tentoonstelling lijkt me zo leuk. Ik wil daar echt wel graag heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien. Die tentoonstelling lijkt me echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind finding nemo zo leukkk! haha, mijn allereerste jankfilm. Hoelang heb je er ongeveer voor nodig om het goed te bekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe vlog! Die tentoonstelling lijkt me echt super awesome! Van welk merk is de jas van Mylène trouwens? Hij is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.