Pagina's

maandag 14 oktober 2013

FALL LOOKBOOK

Hier issie dan eindelijk, mijn lookbook voor de herfst! Omdat 'ie deel uitmaakt van m'n FALL in love serie doet Mylène ook weer mee. Zo zie je een beetje twee stijlen door elkaar. We hebben allebei drie outfits samengesteld die wij helemaal herfst-proof vonden. Uiteraard zal ik ook nog OOTD's op m'n blog doen, maar dit is meer een extra'tje (ook voor de mensen die mijn blog niet lezen maar alleen de video's kijken). Hopelijk kunnen jullie hier zelf inspiratie uit halen, of vind je het gewoon leuk om te zien :)

Klik hier als je de video niet kan bekijken

Wat is jouw go-to outfit of kledingstuk dit seizoen?
Love,

Diana 

26 opmerkingen:

  1. Hmm, de lookbook valt me dit keer wel wat tegen, maar ja ieder z'n smaak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke stijl!! Maar in dit filmpje vond ik eerlijk gezegd geen enkele outfit leuk.. Maar de setting enzo was wel heel leuk en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Vooral je derde outfit.
    Je BH schijnt alleen door bij de tweede outfit..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan en fijn dat Mylène ook weer meedoet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Wat is het haar van je zus ook mooi! Ik vind de laatste 2 outfits absoluut de leuksten :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Dit is de eerste keer dat ik een filmpje zie van jullie samen, leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De outfit met het fluffy vest vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, lovely outfits! Jullie zijn zó leuk en hebben een geweldige stijl :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke video, wat zijn de haren van Mylene mooi zo zeg! En ik vind echt alle outfits super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk filmpje, ik vind je FALL in love serie echt heel gaaf! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfits zitten erbij! Jullie hebben allebei een hele leuke stijl. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke outfits en de video is erg leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Vooral de eerste outfit vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Outfit nummer 5 vind ik echt zeker de leukste, de rest niet zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat jullie vaker samen filmpjes maken! Leuke lookbook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat jullie zo'n verschillende smaak hebben! Ik vind de outfits heel leuk! Net zoals het nummer onder het filmpje.. Welke is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfits, kan ik weer goed inspiratie uit opdoen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie outfits! Leuk om allebei jullie stijlen in één filmpje te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.