Pagina's

woensdag 27 november 2013

Win: Masterclass van Tom Sebastian

Vandaag mag ik iets heel erg leuks weggeven op m'n blog, ik ben er zelf ook echt super excited over: één van jullie maakt namelijk kans om een masterclass van Tom Sebastian te winnen! Tom zit al 25 jaar in het vak en heeft inmiddels al onwijs veel ervaring opgedaan. Zijn kennis wil hij nu dus door middel van deze cursussen overbrengen aan mede-beauty liefhebbers. In samenwerking met Make-up Studio kun je een intieme masterclass winnen t.w.v €250. Hierbij zal Tom je leren hoe je de perfecte metallic winterlook creëert en na afloop zul je de producten ook mee naar huis krijgen.


Tom is echt heel erg leuk en ik kan je garanderen dat het een topmiddag zal worden. Ik heb eerder al met 'm samengewerkt dus ik spreek uit ervaring, haha! De masterclass zal plaatsvinden op 4 december in Amsterdam (vanaf 4 uur). Doe dus alleen mee als je zeker weet dat je beschikbaar bent die dag! Wat je moet doen om te winnen is heel simpel: stuur een mailtje naar contact@disfordazzle.nl met je leeftijd + motivatie. Meedoen kan tot en met aanstaande zondag 1 december. Maandag zal de winnares een mailtje van mij ontvangen met de overige informatie.

Als je niet wint maar toch onwijs graag alle tips en tricks van Tom wilt leren, dan kan dat. Begin volgend jaar (januari, februari, maart) zal Tom beauty en hairstyling classes van 3 dagen en 8 weken gaan geven.

Heel veel succes!
Love,

Diana

17 opmerkingen:

  1. Super leuk! Maar helaas kan ik dan niet.. Succes aan de anderen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe prijs! Ik ga dan Sinterklaas vieren met vrienden, dus helaas voor mij. Hopelijk komt er binnenkort nog zo'n leuke prijs ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, helaas kan ik niet!! Succes voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeeeeeeeuk!, sowieso ja dat ik meedoe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke actie, helaas kan ik niet. tom sebastian heeft zulk mooi, lang haar ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 4 december kan ik niet jammer! Anders had ik graag meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je een mailtje gestuurd! Fingers crossed! :)
    (m'n emailadres is nena.schonkeren@live.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan baal je dat je precies die dag van 9 tot 5 colleges hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ehhh... Ik doe hier al aan mee, bij Lotte Loves Beauty. Dan kan ik er hier zeker niet nog een keer aan meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb mijn mailtje gestuurd !! doeii xxxxindra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf! Alleen kan ik dan helaas niet! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is such a great prize to win. But unfortunately I would have to attend so random thing called school. Wish it was on the weekend Check out my blog >>>>http://moonshinebeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! alleen kan ik helaas niet :( het lijkt mij wel echt gaaf om je een keer te ontmoeten!!! :D xxxxxx ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben ik de enige die door heeft dat je bijna geen video's maakt ?!
    alleen soms maak je artikelen maak ook eens meer filmpjes want die zijn altijd super leuk !!
    xx liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat je m'n video's leuk vindt, maar m'n vorige video was 4 dagen geleden. Ik heb meestal 1 of 2 video's in de week, in mijn ogen is dat niet 'bijna geen'. Er gaat aardig wat tijd en moeite in zitten, dus ik doe m'n best, maar de ene keer zullen er wat meer online komen, de andere keer minder! Bedankt voor je begrip x

      Verwijderen
  15. heb je winnares al een mail gestuurd??

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.